Üdvözlünk! Ha magyarországi esküvőről álmodtok, itt van minden, amit tudnotok kell – egy gyorsan átlátható útmutatóban.

1. Kik vagytok, és dolgoztok angolul is? {#faq1}

Igen! Tapasztalt ceremóniamester és szertartásvezető csapat vagyunk, élén Dunai Misivel, a Hungarian Wedding Award-díjas ceremóniamesterrel és szertartásvezetővel – főként angolul és magyarul dolgozunk (és most már spanyolul is). Nemzetközi esküvőkre specializálódtunk Budapesten és azon túl, de természetesen a mi stílusunkat kereső hazai párok esküvőjét is örömmel tesszük feledhetetlenné.

2. Össze tudtok minket adni hivatalosan? {#faq2}

Hivatalosan – a jelenlegi magyar törvényeknek megfelelően egyelőre nem – viszont Személyre szabott SZIMBOLIKUS szertartást készítünk és vezetünk bárhol, amit választotok – parkban, szállodában, hajón vagy történelmi helyszínen. A jogilag érvényes házassághoz azonban szükség van egy anyakönyvvezető által vezetett polgári szertartásra is. Sok pár ezt a mi szertartásunk előtt vagy után intézi.

3. Tudtok kétnyelvű szertartást tartani? {#faq3}

Természetesen. Meg tudjuk tervezni a szertartást angolul és magyarul, akár felváltva, akár összefoglalással, hogy minden vendég megértse és élvezze a pillanatot. Ez az egyik specialitásunk, büszkék vagyunk nemzetközi párjainktól kapott visszajelzéseinkre!

4. Milyen hivatalos dokumentumok kellenek a magyarországi házasságkötéshez, ha a pár egyik tagja külföldi? {#faq4}

A leggyakoribb követelmények:

  • Útlevelek vagy személyi igazolványok
  • Születési anyakönyvi kivonatok
  • Családi állapot igazolása (nőtlen/hajadon, válási vagy halotti anyakönyvi kivonat, ha szükséges)

A külföldi dokumentumokhoz gyakran hiteles fordítás szükséges (és néha apostille is). A polgári hivatalok általában legalább 30 napos előzetes bejelentést kérnek. A szabályok állampolgárság szerint változhatnak, ezért érdemes időben egyeztetni a nagykövetséggel és a helyi anyakönyvvezetővel.

5. A nálunk kötött házasságot elismerik otthon is? {#faq5}

A legtöbb esetben igen – (persze csak akkor, ha azt hivatalos anyakönyvvezető tartotta!) – de előfordulhat, hogy a házassági anyakönyvi kivonatot be kell jegyeztetni vagy le kell fordítani a saját országotokban. Az pontos teendőkről érdeklődjetek a konzulátuson.

6. Hogyan tudunk titeket lefoglalni? {#faq6}

Töltsétek ki az „Ajánlatkérés” űrlapunkat, vagy írjatok a hello[kukac]weddingmc[pont]hu címre az alábbi információkkal:

  • Esküvő dátuma (vagy lehetséges dátumok)
  • Vendégek száma
  • Szertartás helyszíne
  • Jogilag elfogadott/hivatalos vagy csak szimbolikus szertartás igénye
  • Nyelvi igények
  • Bármilyen meglévő terv vagy elképzelés a magyarországi esküvőről
BÓDY GERGŐ CEREMÓNIAMESTER

7. Segítetek a teljes esküvői nap/buli levezénylésében és koordinációjában is? {#faq7}

Igen — ceremóniamesterként vezetjük a teljes nap eseményeit is kéréseitek szerint, ez a fő profilunk, ezért a teljesítményünkért kaptunk Hungarian Wedding Award díjat is. Felkonferáljuk a beszédeket, szükség esetén egy kvízjátékot is levezetünk, de leginkább a menetrendet tartjuk kézben, és a háttérben és előtérben is koordináljuk az eseményeket — hogy ti nyugodtan élvezhessétek a napot.

8. Budapest mely részein tarthatjuk a szertartást? {#faq8}

Népszerű helyszínek: a Budai Vár, a Halászbástya, folyóparti teraszok, Duna-hajók és a Duna-parti szállodák. Ha van elképzelésetek, jelezzétek — de szívesen ajánlunk látványos helyszíneket, engedélyezési tudnivalókat és helyi szolgáltatókat is — különösen a komplett, logisztikai tervezést is vállaló, professzionális, angolul és magyarul is beszélő esküvőszervező partnereinket, akik mindent kézben tartanak. Remek kapcsolataink vannak angolul is beszélő esküvőszervezőkkel Budapesten, örömmel ajánljuk a legjobbakat – csak kérdezzetek!

9. Mennyivel előre érdemes foglalni? {#faq9}

A kétnyelvű ceremóniamesterek és szertartásvezetők Budapesten gyorsan betelnek, főleg májustól szeptemberig. Javasoljuk, hogy csúcsidőszakra 6–12 hónappal előre foglaljatok.

10. Mennyibe kerül a ceremóniamester és/vagy szertartásvezetői szolgáltatásotok? {#faq10}

Az árak a szolgáltatás típusától és persze a kinézett dátumtól is függnek (csak szertartás, egész napos CM, extra koordináció, utazás). Kérjetek ajánlatot az igényeitek alapján — minden részletet megadunk a foglalóról, fizetési ütemezésről és lemondási feltételekről.


Maradt még kérdésetek?
Írjatok a hello[kukac]weddingmc[pont]hu címre, vagy használjátok az ajánlatkérő űrlapunkat — azért vagyunk, hogy felejthetetlenné tegyük a budapesti esküvőtöket.